mitt nya liv 3

Mitt nya liv har börjat, elelr så har jag bara kommit tillbaka till mitt gamla liv. Skolan har ändå varit rätt okey nu i början men idag var jag bara så trött när ajg kom hem att jag somnade i soffan direkt och sov i 2 timmar.  Idag kan jag knappt gå heller. Ont i benen, först och främst för attjag sprnag för första gången på flera månader i måndags. Det gav mig fett mcyekt träningsvärk och var riktigt jobbigt, men det kändes bra, måste ta tag i mig och ta bort mina 8 kilo igen, om deti nte är så att det är hjärnan som har blivit 8 kilo tyngre, jag har blivit ybersmart över sommaren, eller tvärtom med tanke på allt krök. Sen idag på idrotten, som vi, till stor glädje, ska ha med a klassen dethär året, råkade jag slå mig själv på knät med ett baseballträ när jag lekte ninja. Sen fick jag ont i foten också. Jasg ågr som ett sär.  Shit, redan läxor, jag måste göra matte nu. Och nån dag, kanske imorogn måste jag köpa byxor, måste bli bättre på det, just nu är jag lvl 2!

över och ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback