a man's got to do what a man's got to do

Det var ändå rätt trevligt. Iafall i slutet, från början var det lite stelt, men mycket mat iafall. Libanesiskt, Jag svär på gud allting smakade falafel. Men det var ändå okey, det blev helt mycket över så det ska jag äta till lunch idag tänkte jag. Vi badade och spelade brännboll. Skojja att dom andra var bleka....

Sen så lite senare,efter lite leon (konstig film btw, så träffade jag jh och "källargänget" på gården. Dom grillade. En kille som hette marcus var också där. Fyfan va jobbig han var. Riktigt rik och riktigt jävla störig.
Satt och hängde ltie med dom tills dom gick och jag gick. Jag gick upp för att kolla på elaka kocken, men det var inte.. så jag fick kolla på scrubs istället. Det blev nog ganska sent, för jag vaknade halv 10 och kom på att jag skulel jobba... hmm, inte kul. Men nu är jag här och får jobba till kl 7 iställe, nästan värt det... jag menar.. sovmorgon is THE shit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback