Hjälp!

Inatt drömde jag en helt läskig dröm. Elelr läskig var den egentligen inte, den var mer irriterande. Alla var typ fulal och helt elaka, så när jag vaknade på morgonen var jag helt arg och hatade alla, typ, helt störigt...
igår försov jag mig så jag kom inte till jobbet förrän nio, inte så kul (skönt att sova längre, men tungt att jobba en timme längre på eftermiddagen/kvällen/natten). Efter jobbet träffade jag rasmus och morgan utanför, ja precis, Musikbörsen. Dom är rätt kul. Sen kom Challan (och Ragnvi som egentligen inte skulle följa med, men på nåt vänster så var hon där ändå, whatever) vi gick till Mcdonalds och sen badade vi. Mycket fint vatten. Sen åkte vi alla hem var för sig, typ och jag kolalde på scarface, Bästa motherfucking filmen någonsin, sjukt grymm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback