just another day of my life

Just nu sitter jag på jobbet, har precis påbörjat mi´n andra jobbvecka. Den började med ett möte, dom gör tydligen alltid det på måndagsmorgonen, det var i sånt fett konferans rum, det var helt seriöst och jag kände mig helt vuxen, även om jag inte fattade ett skit av vad dom snackade om, typ alla DPY scrip RTL grejjs ochalla telefonernas namn, typ clara och Wilma och sånt :S , creepy, ajg tror att telefonskaparna är pedofiler..
Sen för några minuter sen skulle städerskan komma in och tömma papperskorgen men hon var nog ny så hon visste inte om hon fick komma in, eftersom vissa grejjer dom gör här kan vara lite känsliga: jag kände mig helt cool och insåg att jag vill jobba med nåt riktigt hemligt, helt spännande :P! SÄPO nästa. undrar om man kan sommarjobba där, typ bugga hus och sånt. ..
 Denna veckan kommer bli sämst typ alla är borta.. Jh och love åker till varberg, Jojjo är i göteborgs trakten och det är challan snart också, hon ska bara ragga lite på tåget först.. Erik åker till sin stuga. Det blir till att ringa gamla rörsjö folk, typ lana med adnan  haha.

Men jag ska börja träna, springa och gymma, bli krampig igen´.. jag kollade på en bild från förra sommaren, OMfg jag var värsta krampan då. Helt sexiga bröst:P

Igår kollade jag och jh på finalen hemma hos mig, zidanes stångning får man aldrig glömma.´fan va ballt. Lite synd att han var tvungen att avsluta sin karriäsr så dock.. Jh's tå var galet stor.
Ikväll ska jag laga löklsoppa till migsjälv. sen ska jag planera min flykt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback