nu hände det igen.

Jag försov mig imorse igen, opch när jag var uppe var jag jättesur och nere, för jag drömde nåt konstigt igen. ganska läskigt..

för att jag är så orginell som jag är ska jag summera min helg baklänges:

Söndag:
vaknade i tostaröd och det var jättefint väder! soligt och varmt, fast itne i huset, där är det visset mörkt och kallt... Jag och linda spelade fotboll och åt fruykost, sen åkte vi till stranden. På kvällen åkte nästan hela familjen hem, mamma jag och linda+clara. Väl hemma sorterade jag tvätt och gick sen och la mig.

Lördag:
Vaknade hemma men rätt så risig. Äkta bakis. Ont i huvet och i halsen och så var jag svettig och frös. Jag tänkte gå upp kl 10 men det blev snarare halv 12, Så jag diskade och gömde undan mitt flak med vin och min malibou samt diskade och städade lite innan jag åkte tåg till tomelilla. Världens hemskaste by. Det känns som alla är fattiga och nazister där. I tomelilla blev jag uppplockat av mamma och pappa och vi åkte till stranden.   På kvällen såg vi pianisten, Riktigt bra film... helt läskig, jag blev ledsen sen gick jag och la mig inte så sent.
Man uppskattar helgerna sjukt mycket mer när man jobbar än när man går i skolan.

Fredag:
Jobb.. fredag och tårta på fikan: glad. På eftermiddagen/kvällen så kom challan hit och vi begav oss ut för att fixa dricka.. Vi fick napp på första nummret men han blev lite konfunderad när jag ville ha tio liter men han skulle fixa. Så jag och challan gick och chillade i caroli citys skinnsoffor till klockan sju när jag fick cykla ut till nobeltorget och möta denna man. Han var rätt cool och jag fick mitt flak vin! jippiiiii! Sen kom jh till mig och jag blandade  min  Piña colada, tror jag. Det ska bli sommaren06-drickan. Vi tog bussen och gick ner till scaniabadet, vilket var en bluff... typ inget folk, men fiskmåsarna var roliga. Som tur var, kom några som jh kände och som challan nu också "känner".  eller jag vet inte.... Vi gick iafalll till T-bryggan och där var det mycekt folk, jag söp till. Det blev bra.. vi var där nog rätt länge men jag har själv inget minne av vad jag gjorde hela tiden, ända till nån kastade en solstol på mig.  Den var svartvit randig tror jag, jag satte mig i den. Sen kom petter och satte sig på mig... Senhelt plötsligt ,out of the blue, för mig var det fullt slagge på min högra sida..  det var tre mot petter och det var rätt tufft att gå emellan.

Veckans Man: Veckans man blir Jacob, efternamn unknown, som vekrligen gick emellan petter och kalle.
Petters glasögon försvann anna, tror jag, hittade dom och petter fick dom och sprang iuväg och försvann. Vi gick för att leta  efter honom men lönlöst. Efter ett tag kom polisen och vi sprang alla iväg.. Dumt gjort, men vi,. jaiafall jag trodde dom bara var där för att jävlas. Och jag var ju itne precis nykter.
Jag astrid johanna och challan spang runt ett litet hus och när vi kom tillbaka frågade polisen varför vi sprang.

Challan-"öh, vi sprang inte....."
Polisen med ficklampa, jäävligt stor och stark lampa.."Men du är ju anfådd ju..?"
Challan-"Jag har dålig kondis bara."
 
hehe, men dom brydde inte sig om vår onykterhet även om den var totalt uppenbar. Dom var där för att petter hade ringt dom.. Dom stannade sjukt länge men efter ett tag så gick alla barnen ner till stranden. Och fortsatte. Astrid och johanna badade tror jag.. men ajg veti nte riktigt... Vi var ute på bryggan och jh badade också. Med kläderna på? Han komemr bli sjuk iafall. Jag var rejält på lyset men någon patricia hällde ut mitt sista, det gjorde inget, jag hade flaskan kvar och hon var rätt söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback