Soluppgång ftw

Fan, nu blev det såhär igen... Nej, jag är inte olyckligt kär.. Det var bara längesen jag bloggade. och detk änns inte bra,, som om en del av mig saknas =(
För att sammanfatta mitt liv så ar jag nu slutat jobba, fett najs. Och ännu najsare när pengar kommer 25e augusti. För att fira åkte jag astrid och challan och astrids kusin Julia till Ängelholm och Tullakrok.. Sveriges minsta men kanske en av sveriges trevligaste festivaler! vi tältade i en skog och drack vin och rökte och träffade en skitfull Nick Schröder och såg ett bra band vid namn Smiling alone, bästa sommarmusiken. ... Jag satte postit lappar på alla som "jag villa hångla med"(och på diverse repportrar men på söndagsmorgonen var jag tvungen att ta mig hem..  jag höll på att dö av törst på tåget men bk på centralen räddade mig.. Väl hemma ringde ajg love ochtog en dusch, sen åkte vi direkt ut till Camp Zaar aka Tostaröd. PÅ tåget satt vi brevid STEFAN SUNDSTRÖM, fett som fan. Han var riktigt cool. Jag ska bli s¨å när jag blir gammmal, Alkoholiserad musik. Jag och love var i tostaröd och badade och solade (vi är bruna nu) och läste kalle Anka... Efter en fin middag på Ravlunda bränneri åkte vi igårmorse hem kl kvart i 7 på morgonen med bussen. Det var helt fint då kl6 när vi gick upp, jag visstei nte det, jag har typ aldrig sett soluppgången. Men den var finare än solnedgången.  Lite senare på dagen, kl2 närmare bestämt träffade jag challanjojjoemmaochellen på bo01. jag bjöd på gurkor. Senare på kvällen sa jag till jh att bada. Vi stack ner mot scaniabadet och träffade nåra av jhs kompisar. Dom var rätt torra och blonda så vi åkte hem till le daisy, men hon hade typ däckat när vi kom, men det var förståligt , jag var också aptrött klockan var typ 1 då...jag hade inget att dricka men det var rätt kul ändå.Kalle var apfull, och det var kul. And so it went on... jag ended up med en tjej vid namn ani i daisys kök  innan jag gick hem och sommnade..
Idag är det inte helsingör utan Ystad som gäller. Åka till Öja slott och se (Christian Kjellvander) Lars Winnerbäck, jippiii...
fast oj, jag har ju inga biljetter än-..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback