Sommar 06

Hej :=

Finally, om nån bryr sig, så ska jag börja skriva. För när alla andras bloggar är lästa och itne uppdaterade på ett par timmar så börjar det klia i fingrarna. Hur är det då med världen, jag skulel vilja säga skit. Men för mig är det rätt bra, och för alla andra verkar det rätt chill också. Det är sommar. Lovet har tjuvstartat. Det är fint väder och det är varmt!
Om 10 dagar eller whatsoever åker vi till kroatien fint.
Om 10 min åker jag till lund, så jag måste gå till la bus nu.

men slutligen : det känns lite obligatoriskt att ha nåt "dagenscitat/låt/whatevs" så här kommer

Dagens Modetips : Såhär i försommar och studentid är det vitt som gäller! Om du är tjej funkar det mesta^^

Peace Out!


Kommentarer
Postat av: assi

äntligen får man höra något från dig, gullegris! Let´s keep up the good work, huh? Puss

2006-06-07 @ 18:49:34
Postat av: Jojjo, nöjd läsare

Underbart med Modetips! Jag ska förlja dom slaviskt!

2006-06-07 @ 22:04:52
Postat av: Scäbs

wihi ^^

2006-06-12 @ 22:58:09
Postat av: jojjo, besviken läsare

Nu tänker jag sluta kolla krillesmode varje dag, LÖNLÖST! MAH! (va fasen meande du med "lycka till med karriären" förresten? Att du var ledig idag och inte jag? :P)

2006-06-13 @ 18:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback