-

Sweet Lov! Idag är jag ganska glad, jag tror det beror på att det snöar. Kanske en liten gen från barndomen när man tyckte att snö var det bästa som fanns... Nu är det inte lika kul. För det första så lägger det sig alrid och för det andra som blir det så kallt. Det är snart minusgrader. Fast det blir ljust när den väl lägger sig och allting blir plötsligt väldigt fint och gemytligt.
En ny blogg har kommit till i bloggfamiljen Zaar;
Lingonbloggen! Min kära systers blogg. den är lite nördig, men om inte jag skriver så har hon nog skrivit om vad jag har gjort , för vi gör ju så mycket tilslammans. hehe.

Kommentarer
Postat av: Lina

Va finkänsligt av dig att kalla din lillasysters blogg för nördig. Det blir säkert uppskattat i Zaar släktet!

2006-11-01 @ 18:29:43
Postat av: Anonym

tittut! din snösaknad borde vara här för det är hundra meter snö här. Sov gott! (ett sms substitut) /u

2006-11-01 @ 23:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback