le week-end

Ja, nu sitter man här igen. men skillnaden fårn förr gången är att imorgon är det skola igen och att nu har jag en ny jacka.

Min helg i punkter

  • Nöbbelöv
  • Tequilashots med salt och en torr apelsin
  • Playgirl på Arena
  • En Losssssst kill som letade efter karin
  • Lökringar
  • Historien om att Renen var påväg att komma ut.
  • Chilly cheese
  • Lökringar
  • En förvirrad linda
  • Ett missat kalas hos sanne
  • En fika med petter och senare också elina
  • Burlöv Center
  • ny jacka
  • En tvätt av håret (MED ScHAMPO!)
  • Lekt på lunar
  • En fin cykeltur
  • Ett samtal till zaratea(undrar om hon läser detta, hon borde göra det, men ajg tror inte det)

Om typ47 min börjar turnéveckan, och det ska bli både kul ochspännande. det mest spännande blir nog ändå hermodsdalskolan. hehe. Måste bli ganster tills dess.

Nänu ska jag nog gå och lägga mig och somna in till Separation Roads, faktiskt bra album!

Kommentera ffs
\/pease out \/




Kommentarer
Postat av: aoutch

men? tequila och apelsin? not the way to go!

2006-10-23 @ 22:44:46
Postat av: Anonym

nä, men elina hade fått det på kreta och sa att det var rätt, haha

2006-10-24 @ 21:04:44
Postat av: Lina

hahahhahah tequila och apelsin det låter ju ganska gott!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback