lördag "morgon"

Jaha, klockan är 1 och här är ekot... Jag fryser och jag har kommit på att mitt hår luktar kontisgt.. lite som smör, men ändå var deti nte så längesen ajg tvättade det...  typ 6 dagar bara. Det känns tungt, jagh ar börjat tvätta det för ofta.. inte kul, det är en ond cirkel som typ är omöjlig att bryta tror jag.
well, anywayS. jag har inte gjort nånting och gick upp typ nu, vad ska jag göra idag. hmm...
Jag vill köpa en jacka och byxor, men vad är oddsen för att jag ska handla kläder? mycket höga. dessutom stänger typ affärerna nu.
Igår var för övrigt en väldigt fin dag, men lite konstig, jag kände mig snäll och glad nästan hela dagen..
Jag började inte skolan förrän halv 2 så på morgonen låg jag och snoozade i flera timmar. Fett nice.
Sen hade vi typ två lektioner och sen så var vi nåra stycken som stack till mackedonkan.. Mr. Andersson var fett enrvös ty han behövde sprit och tvingade typ mig att ringa langare, för han vågade inte själv.. Det slutade med att jag fick cykla till rosengård och hälsa på min gode vän. wJag fick vänta i hans lägenhet medan han gick nånstans för att hämta grejorna. Det var typ tiotusen personer där inne, hela ziggesläkten. Det var en.. Upplevelse. Sen kom han tillbaka och då hade han med sig mycket vin och tequilla, jag blev sugen..  Sen cyklade jag in till södervärn igen och mötte noah och mattias, sen åkte han typ direkt. Jag vet faktiskt itne varför jag gjorde det för honom... Jag gillar nog spänningen. Spänning i vardagen. Han jag handlade av var helt nojjig, snackade om civilare hela tiden, lite läskigt.  Men det är fint i Rosengård helt mycket folk ute hela tiden ochså, det känns som dom har helt fin gemenskap där. Den finaste förorten är ändå lindeborg. Dit ska jag lätt flytta.  Efter att Andersson hade lämnat oss för sin belove annika i Ssandby  gick jag och noah in mot stan. Han är lite konstig nowadays, helt mystisk. Han är nog lite deppig, han  tjatar om att supa hela tiden, och detä ri nte likt honom, så han ville att vi skulle dela på en liter vin... Jag ville inte, så jag cyklade hem.
Nästa punkt på programmet var The Ukulele Orchestra Of Great Brittain med love och våra fäder på victoria teater, det låter lite nördigt. Men det var fatksitk fettfett. Och roligt, brittisk humor ftw. Pappa trodde att dom var akademiker, jag fattade aldrig varför, men han sa att det var för att dom var roliga.
När jag kom hem så gick jag och jh till bk där vi satt och chillade i typ en timme.
Sen var dagen slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mår du? /u

2006-10-14 @ 20:34:18
Postat av: Tures Kusin

What a day du verkar ha haft! Nej. jag känner inte Bob.

2006-10-15 @ 20:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback