När october vinden blåser...

När det är höst och sjukt kallt här inne(min näsa är iskall) är jag den enda som skriver blogg :O, och jag kommer knappast börja bilddagboka.. kanske främst för att jag har tappat bort min digitalkamera. Den är bara borta.

Idag har ajg varit i skolan jättelänge, och det var sjuuukt tråkigt, har känt mig jättenere och seg, men sen hade vi arr och sen sång och båda var ganska kul. Alla måste komam och kolla på när jag och noah ska sjunga tillsammans på musikcafé. HAHA , sound of silence med atämmor och sånt, helt seriöst...
Det är ganska mycket med skolan nu faktiskt (tänk på att jagä r estet och inte van att ha andra läxor än musik) Matteprov i morse, och på måndag är det måndagskonsert, ska spela josie med min beloved ensemble(=den braiga). Sen är det en massa repetiotioner inför turnéveckan om två veckor..  Jag ska psela på Rönnen, malmö montesoryskola och nån till som ajg inte kommer ihåg.. Det ska nog bli bra. Jag måste skriva en låt till Ensledningen och sen så är det samhällsprov.

Det luktar jättemcyekt rök i mitt rum.. Sjukt äckligt, det måste på nåt sätt vara rök från mina grannars lägenhet som sipprar genom teglet och sprider en ÄCKLIG luklt i mitt rum, så nu sover jag på en madrass här vid datorn. Ja, detk naske är lite nördigt, men det slår inte juke, föresten fårgade jh mig typ kl 11 igårkväll om jag ville följa med till bk/börjes och bjuda honom på burgare... Jag ville inte.

Imorgon ska jag och love och våra fäder gå på ukulele konsert det ska nog bli kul, men nu ska jag ut och springa.
Stå på er där ute 8-|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback