Söndermarken-Lars Winnerbäck

Haha, jh är numera en hårt arbetande OCH ansvarstagande studerande vid malmö Borgarskola. Idag har han inte pluggat mindrre än 2 timmar, och det direkt efter att han kom hem. Igår pluggade han 4. Den lille pojken börjar lära sig. Jh's arbete går utpå att städa ett dagis, och idag följde jag med honom för att se hur det gick till. Det var kul att titta på när jh städade toaletter och torkade golv osv, men han får fiiiiiiiiiiin lön så jag skulel nog inte bangat det jobbet. Fast lite segt med tre dagar i veckan.

 Fyfan a trött jag var när jag kom hem fårn skolan idag.  Jag kolalde på det inspelade prison break(första avsnittet på andra säsongen och det var faktiskt bra, men det är lite väl nu..Om det ska fortsätta på dethär viset vet jag inte om ajg klarar att följa det, då komemr jag troligtvis att få hjärtattack eller magså¨r eller eksem eller nåt annat otrevligt) och det inseplade faktum(det hanldade om knark, ändå lite kul) från igår och sen somnade jag i soffan. Sjukt trött och sliten efter gårdagen.
För då var det ju måndagskonsert och jag  var i skolan från 8 till kvart i 10. Jasg är stolt medlem av ImpEns 12, mycket fina människor och musiker där. Jag får typ mindervärdeskomplex(hmm...). Vi seplade iafall Josie av Steely Dan.  Och det gick bra, ända tills slutet när vår käregitarrist glömde typ intror, men han löste det faktiskt rätt hyfsat, och jag blev nöjd, fatjag var sjukt nervös. Sen när jag kom hem var jag tvungen att se sleeper cell. sen så spelade jag piano till 12 och sen gick jag och la mig på madrassen. Mamma hotade föresten med att ta upp den på vinden, hon tycker att jag sover dåligt.... och det ligger mycket sanning i det.. Haha, fattar ni? ; Ligger. hehe.. Ibland blir jag förvånad över hur fyndig jag är!
Imorgon är det repdag och jag börjar först kl 12.. kul.

En sorglig grej som hände förra veckan, i fredags närmare bestämt; Ferber fick åka till sjukhuset, han fick tydligen en hjärtinfarkt i skolan och fick åka till sjukhuset med ambulans. helt allvarligt. Andrzej Ferber är förövrigt min lärare i Kör och Kulturhistoria. Jag har bild på datorn om någon vill ha.. Challan ville inte ha..
Måndagskonserten skulle egentligen blivit filmad, men det gick inte för kameran var hemam hos ferber och ingen ville nog gå dit och störa honom i hans svåra sjukdom. Men den stora frågan kvarstår, vad hade han kameran till( ja, svaret har vi nog alla inom oss).

Nu är det DHW. Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback