The end of the tourweek and the beginning of something new?

I'm back and i'm mad! elelr egentligen inte så värst arg, mer irriterad. Eller nä, inte irriterad. Jag är nog bara lite trött.  Ganska glad ändå faktiskt.  Men nu är klockan mycket och imorogn kommer min kära mor väcka mig kl 8, sommartid dessutom. Bara för att vi ska komma i tid till Tostaröd. Fast det kommer nog ändå bli ganska fint. Tror jag, fast det tror jag varje gång och så är det alltid jättetråkigt när jag är där. Dessutom så kommerj ag inte ha någon somhelst täckning på mobilen där ute nu när jag har comviq. Fast nu är det nog überhöst där ute och då kan jag gå runt och vara djup och filosofera om livet och sånt. En liten paus från verkligheten verkligen. Fast en restresa till sydeuropa känns nog lite mer lockande egentligen.
Nu sitter jag här iafall och lyssnar på da gangsta rapper No1. Mr Tupac shakur(Heter han så?) och försöker planera mitt liv. Det går dåligt, allting som ska hända under lovet kommer hända på måndag.. Attsing Attsigt! och på detta så är min digitalkamera borta och så har lindas kompis som ska sova här tagit MIN madrass, som låg så fint här på golvet. Det betyder att ajg måste sova i mitt rum igen. Där luktar rök, och det är inte jag, och det kan knappast vara mitt hår heller för det tvättade jag idag! jag kände att det var viktigt; jag ville vara fin när ajg skulel till musikbörsen. Annars är dom helt bitchiga mot en.

Turneveckan var super! och hermodsdal ungarna var nästan den bästa publiken. lindeborg var iafall lätt den sämsta.. Nu måste jag lista lite. Så att jag inte glömmer bort denna fina händelse.

Skolorna i rangordning efter bästa lokal,publik och framträdande;

  1. Hermodsdal, även om det var i början av veckan och jag fortfarande var lite nervös gick det mesta bra. Scenen i deras matsal var rymmlig och publiken var, om än en aning oengagerade, bra.
  2. Latin, lokalen var dålig för ljudet men fin. Och publiken var okey, fast dom gick mitt i för att ha matte
  3. Malmö Montessoriskola, Pytteliten scen som ajg höll på att bryta ryggen på när jag trampade utanför.
  4. Rönnen, rolig lokal bra framträdande mindre bra publik
  5. Lindeborg, sista skolan. Smal scen och jobbig publik, men det var nogä nde den roligaste spelningen eftersom den var sist.

Jag är väldigt glad att jag hamnade i den gruppen som jag gjorde, fyfan va bull det skulle varit med min andra ensemble.Det hade blivit att jag suttit själv och inte sagt ett ord till någon underhela veckan.
Historien om marks plankning till estland var föresten bättre när han inte berättade den wsjälv Den blev helt tråkig då.

Under veckan som har gått har jag också: Sett Matrix för första gången och fikat på lilla kafferosteriet.
Mitt Mission (wannabe challan) är inte någon person över huvudtaget. Mitt mission går ut på att växla till mig så många enkronor som möjligt. Dett finns ingen tidsgräns och jaag tävlar inte mot någon, mend et är lite lustigt.

Jag ska bli grym på piano nu, \/ Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback