inte bög!

yo, jag är mister cool, mister cool brukar samla vantar, för jag är så kall att jag bantar. nä fan..
mister cool är som en gudagåva när jag kör för publik så jublar båda. brabrabra
min humor är så fet att den har hängslen och så intern att den har hamlat i fängelse
sådär nu är det dags att bjuda några, shots till rummets gudagåva, helt enkelt sluta snåla för ni vet att ajg är här när ni hör brudar vråla. Hör ni alal brudar vråla sånt skit som brudar aldrig brukar våga. och jag brinenr helt utan låga, oh när jag inte föds så luta fråga. men jag känenr faktiskt en bög som kör lika ofta som en taxichafför. Det är rätt praktiskt att dö så ge mig en gravsten, d har en fitta så tajt så det känns som att knulla nån i navel. Kall, ursäkta, fryser ni? jag är så lysande att ajg brode vara bosatt i lysekil...

fortsättning föler :P

Kommentarer
Postat av: Zaratea the one and only

jadajadajadajada- seg får man vara.

2007-02-04 @ 18:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback