heyheyhey

senaste nytt!

jag är helt glad. har varit det på seanste tiden. Nästan på gränsen till lycka. Eller jag är nog lycklig. Snarare på gränsen till eufori! och jag har ingen aning om varför, jag kanske också håller på att bli manodepressiv, jag är bara inne i den ljusa delen nu. Fast det är nog inte så sannolikt.
Idag var jag, och min pappa zaar och min mamma berg på körkortsförberedandehandledarutbildningförövningskör (det heter inte så, men jag köände för nåt långt) Han som berättade var kajan fast med mäktigare näsa. Kul!
in other news; det blåser mycket just nu. Och det är fint!

imorogn är det ensemble första gången denna termin, spännande spännande. Den eviga frågan återstår: kommer mark någonsin vara där?


Kommentarer
Postat av: Anonym

krille bloggar igen, vad trevligt

2007-01-15 @ 18:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback