idag

klockan är 20 i 4, och änd har jag redan hunnit göra väldigt mycket för att vara lördagsseg.
Började kl 9 med att gå upp (bara det liksom) sen åkte familjen - linda till nova. Jag övningskörde på parkeringen med pappa medan mamma var inne med sin personal shopper. Hon köpte helt mycket, vi blev överaskade. Sen åkte jag till Psyket och hälsade på elise. Det var lite läbbigt. men hon var syntetsikt glad. Och vi kollade på sex and the city och hade allmänt trevligt. Nu ska ajg snart iväg till lund och fira. Jag köpte en kristen skiva till honom.


lev lyckliga


Kommentarer
Postat av: Tures Kusin

"Året började med nyårsfirande i linköping med familjen, det kanske inte var den bästa starten på året"...Tooooo bad pojkvasker!

2007-01-20 @ 22:34:40
Postat av: Anonym

Ja är hemma såklart. Bananerna var bara något jag kom att tänka på. Håller tummarna för 51 nyårsfester för dig i framtiden och önskar dig och din familj en härlig tripp till Cuba. Jag är FETT avundssjuk!

2007-01-22 @ 22:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback