Love is cheese

Jag pratade precis med brigitta på Musikdirekt, jävla surkärring. Fast jag fick som ajg ville iafall. 5 mars på mejeriet, blir det nog.
Man fastnar här, framför datorn, versig man vill eller inte... Idag bestämde jag mig för att inte sättam ig, men sen var jag ändå tvungen att  kolla birgittas nummer.. så belv det såhär. Ikväll kommer mammas arbetskamrat hit och ska berätta för oss om kuba. Jag längtar. 32 dagar kvar !

När jag cyklade hem odrägligt tidigt innan, så tänkte jag på hur folk i framtiden kommer se på denna tiden som vi lever i nu.. Kommer dom dissa oss för att ipoddarna bara var till för musik och för att tvn bara hade färg..
Eller kommer dom läsa i sina historieböcker om hur bra vi hade det, men gratis utbildning och sjukvård? I efterhand kommer man kanske kunna se vilken storvändpunkt 11 september utgjorde, jaja, nog med tankar. nu ska jag hitta på nånting kreativt. Kanske spela piano.

Kommentarer
Postat av: emmzh den store

Tjenare va du e filosofisk!
men dum e du för allt i världen inte!:P

2007-01-14 @ 21:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback