men fnizz elelr?

Denna helgen är det öppethus på friskis o svettis, och jag och linda.. (ja, ingen annan erbjöd sig att följa med.. utom jh, mne jag antar att han itne skulle varit så på imorse runt halv 11) var inte sena ute att utnyttja gratisträningen :D! redan imorse cyklade vi till heleneholm för mitt första spinningpass ever! Det var väldigt spännande, och lite pinsamt, alla var helt rutinerade, speciellt dansken ,på granncykeln, som kollade surt på mig när ajg skulle ställa in styret och sadelhöjd och sånt.. När vi väl hade börjat, upptäckte jag till min stora besvikelse att motståndet på min cykel inte fungerade.. det var nog därför ajg inte tyckte det var så värst jobbigt.
Igår avslutades min jobbvecka och nu ska jag inte dit på väldigtväldigt länge. Skönt, men samtidigt lite sorgligt. Nu på senaste tiden har jag avancerat bland arbetsuppgifterna, jag hoppas dom vill ha mig i sommar, även om jag nästan svurit på att aldrig återvända..
I torsdags var de två lantmännen i stan. Zaratea och min barndomsvän Sera.. Jag hann med en fika och ett besök i le maison de Zaar innan dom åkte ut till simrishamn igen. Trevligttrevligt!

Imorgon fyller challan 18, grattis i förskott. Igår fyllde min pappa 55, nu kan han åka på pensionärsresor och flytta till senior boende 55+! Grattis i efterskott.  Även om det inte är jämförbart; alla blir så gamla.. jag vill stanna tiden och bara chilla.. det funkar inte.
Imorgon är det Ki-box!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du behöver väl ingen bortförklaring för att du gick med mig på spinning, heller?

2007-01-07 @ 12:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback