Skolåret kan börja.

Skolan började idag. Det var lite sådär jobbigt att gå upp imorse. Jag hade ont i huvet innan jag steg upp och när jag kom till köket luktade det omelett och bacon. Jag blev hungrig.. Men inte hade någon gjort lagad mat till mig inte! Mina föräldrar har återigen uteslutit kolhydrater, så dom äter bacon hela tiden.. Det låter konstigt, men man dom blir smala! fast överkonsumtion av bacon och allt annat kött..  skoldagen var helt okey. lagom lång jämfört med 10timmarsdagarna på kontoret.
 Avslutade dagen med piano. Praktikan-kristoffer tyckte inte om min tolkning, det gjorde däremot johan. Och jag kände mig nöjd med min instats trots allt.

när jag kom hem chilladej ag lite med tv och sen gick jag ock köpte lök. Skivade den och bölade som ett djur. Det blev löksoppa tillsist, en ganska god tillochmed.
 Nu ikväll har jag kollat på ugly betty och varit o spinnat. Parkmöllan borde sprängas, eller så borde man åtminstone bara behöva betala halva priset för att träna där. Jävla sovjetträninslokal. sjukt ful. Dessutom luktar det svett i hela huset. Tacka vet jag heleneholm.

Jag måste komma på ett samhällsproblem att derbattera om.. inte lätt när man lever det perfekta livet i den perfekta världen - candide.

peace out assfuckmotherfuckers, eller hur var deT?

Kommentarer
Postat av: Zaratea, the one and only

frågar du mig , om det där assmotherfuckers?


isåfall.. ska det vara peace out bitchassmotherfuckers ;;)

så du lär dig.

2007-01-11 @ 16:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback