the revolution is still alive

the revolution is still alive

Jag vaknade upp, solen sken igen. (en kram och halva konungariket för den som kan gissa rätt på låten!)
Igårkväll var jag hemma hos elina och kolalde på film. En läskig om en psyko flicka som kastrerade en man som visade sig vara nätpedofil. Och dude where's my car, inte fullt lika läskig. Sen kom jag hem runt två och blev övertalad av jh att ta en nattlig promenad. Fint, och ganska kallt. Imorse när jag vaknade sken solen på taket och nästan all snö hade smält.. deprimerande. En annan sak som inte är så kul att jag kommit fram til latt det knappt är någon som läser detta. So what's the point really?
En sak som är roligare är dock att vi inte har många hela veckor denna terminen.  hittils har vi nog bara haft en och vi kommer bara hinna med en till innan lovet.
Jag längtar till kuba, till solen och till revolutionen.

nu är det lördag kväll och jag känner verkligen bara för att slappa, som jag brukar. for I am the king of slap! haha...Kanske masar sig noah hit, eller något.

Re(gina)Spekt(or)


Kommentarer
Postat av: Zaratea the one and only

jag läser. det är ett oerhört gott skäl att fortsätta sätta ord på dina oskuldsfulla osvärtade tankar som så vackert präntas ner på internet.


:D HAHA.

2007-01-29 @ 13:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback