Kicked out of eden

Fy fan vilken dålig dag..

  • Dagen började med att mjölken var slut...
  • På vägen till jobbet fick jag stå upp i en timme pga att allt regn hade stängt av alla vägar. Dessutom körde busschaffören galet
  • Dom roliga arbetskamraterna hade semester plus att detn ästan inte fanns något att göra
  • Lika mycket kö på motorvägen påväg hem
  • Jag blir dissad en två tre fyra gånger
  • Jag skulle ta ut pengar och fann mitt konto tomt, typ 3 tusen saknades. Var?
  • Jag blev utkastad från golden

Allt detta ledde till att jag blev på väldigt dåligt humör.. Annamaj och sara kom och gick. Jag och petter åkte till leo. Jag kände inte för nånting utan satt i köket och var asocial mest hela tiden.

Nu ska jag sova.

I mina lurar: Timbuktu - Ett brev


Kommentarer
Postat av: emelie

tada, back

2007-08-14 @ 23:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback