bart neverending network

Imorse, ioförsig halv 1, men ändå, vaknade jg och steg upp och möttes till min stora förvåning av en helt tom lägenhet. Ingen var hemma. Så ringde jag allas mobiler men alla låg härhemma i hallen. Jag hatar sånt. Det är så jobbigt. Idag ska jag köpa en ipod. En grön liten rackare.  Utanför länstyreslen är det helt mycket militärer nu.Det är lite coolt tycker jag Fast man blir ändå lite överraskad över att tanksen inte är såååå jättestora ändå. Det kanske är lite som med monalisa. Alla hade sagt att den skulel vara så jätteliten att jag blev överraskad över hur stor den var när jag väl kom till louvren. mystik.

Detta tycker jag är strongt gjort av BNN
http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1084059,00.html

I Mina lurar: Schnappi - Das kleinen krokodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback