dom har upptäckt en ny HIV-man

otroligt, att jag har lyckats bli sjuk nu. ioförsig ganska många sjuka, men med detta vädret och temperaturen är det ändå konstigt. Jag vaknade imorse, efter en natt med bad och san andreas, och var helt täppt i hela huvudet, trots det tog jag mig till skolan och vi kollade på trainspotting. Sen åkte alla till stranden och västra hamnen och "brädan", (jag gilalr fortfarande inte namnet, det låter så stockholmskt. Typ Plattan, åh, vi är så coola. eller nåt. Är det öfresten scania badet som också är djuphavsbadet?) Jojjo och challan kom och åkte väldigt fort. Noah förlorade sin titanic oskuld och alex körde suicidejump. Lilla kines..

Nu sitter jag här och lider.. jagh ar tagit tillalla knep jag kan; glass, seinfeldt, mycket vatten, sovit.. men inget hjälper. jag kommer nog dö.

Jag sökte lite bland alla bloggar och hittade endel man känner, sånt är kul. Världen är liten, tillochmed internetvärlden.... nä fy vad gubbigt sagt.

I mina lurar:  Hawk on flight - Gospel (som jag spelade med herr bergman i ettan)

http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1091979,00.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback