du gamla du fria, du soliga syd...

Krilles-lilla-gröna lever och frodas. Min fot läker och jag har haft en bra 5 och 6e juni.
5e juni involverade min sista pianolektion med johan bergman för alltid. Det var lite sorgligt, och ajg spelade jättedåligt.  Han var verkligen en bra pianolärare, inte för att jag har så mycket att jämföra med, men han lärde mig mycket.  Runt lunch åkte jag in till stan och hjälpte mina skolkamrater med treornas utspark. Det var en lustig tillställning på stortorget och gustav. SMBF vann. pga av att de var så få. (och att miss enö röknade poäng) men alla blev glada och badade i fontänen på gustav. Mannen med byxorna i armhålorna bör nämnas.
Jag samlade ihop grejer och cyklade tillsammans med annika tillbaka till skolan. Väl där gick jag runt med min röda hink. Hälsade på vaktmästaren och fick ett galet rengöringsmedel(typ dödskallar på flaskan) Mitt skåp är nu skinande rent.kl 20.22 fick jag ett läskigt sms från okänt nummer:" Hej sexy! är du sugen på spank? jag är tillgänglig ikväll. Och sugen på fin kropp." Jag blev typ skiträdd, men sen visade det sig bara vara lilla harmlösa zaratea.
Senare på kvällen tog jag kontakt med jonna och vi cyklade ner i västra hamnen och badade, eller jag badade, jonna skyllde på att hon var sjuk och sen fick hon näsblod också. Frida slöt upp och även rasmus. Vi cyklade in till möllan och mitt nya andra hem golden,pizzerian där jagk ommer tvingas spendera 6 månader. vilket faktiskt är ganska sorgligt. Folk kom och gick. nikki berättade om sin date, lisa var lik kirsten, mia, som fyllde 18 la en vacker pizza på trotoaren utanför, Jacob som varit på studentfest mfl.... Ola från hejdomstol hängde i rökrummet, och jag stör mig än idag på att jag inte gjorde honom uppmärksam på sitt kändisskap. Efter ett kort besök på Cuba café och en promenad med frick så cyklade jag hemmåt. På kungsgatan cyklade Sara Hausenkamp ikapp mig och var helt pratglad! underligt, men jag tänkte inte så mycket på det då.
Idag; nationaldagen vaknade jag hyfsat tidigt och fann en sjuk linda i soffan. Jag drog upp henne och tvingade henne att följa med till gamla IP och kolla på malmöflickorna. Jag och mina fixa idéer. Men det var ändå trevligt. Sjukt femtiotal!
Nu sitter jag här och väntar på att matchen ska börja samtidigt som jag sörjer min cykel som gick isönder igår.
Imrogon är det torsdag, torsdagar är bra.

I mina lurar: Las palmas - En dyr affär (som jag fick av mark)

Kommentarer
Postat av: hopp

pratade sara?! :O

2007-06-06 @ 23:10:00
Postat av: krille

JA! HELT SJUKT! det var dessutom hon som cyklade ikapp mig och sa hej, hon måste varit berusad..

2007-06-07 @ 00:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback