faderkänslan

MItt skavsår från igår är inte nådigt idag. Ja, jag skryter och klagar. Jagm åset faktiskt erkänna att jag är lite stolt, för mig tyder det på stor viljestyrka. jag kunde stanant, men jag gjorde inte det. Jag har bilder på det, om någon vill se. Det känns lite för groteskt för att lägga upp det här...

Idag var nog den onödigaste skoldagen ever. Jag gick upp cyklade till skolan och hade svenska. Svenskan bestod av att andreas kom med ursäkten att betygssystemet var sönder och att vi därför fick gå hem. Jag tog mig in till stan med jonna och mattias. Jag köpte en fin liten grön shuffle på IMwarehouse. Sendrack vi chailatte på espressohouse och studerade kråkan och diskuterade huruvida jonna och noah är lika varandra. påväg bort stötte vi på annamaj, som var sjuk i sällskap med enö, En god-el-man som blev helt sårad när han förstod att vi inte betalade elen hemma på riktigt, Och steffi och maja som hade spenderat hela sin dag i stan. Väl hemma igen såg jag på sistasista avsnittet av six feet under. Det var överraskande bra, och även om jag inte var så värst inne i serien blev jag tagen av slutet, speciellt när claire dog 102 år gammal.

Nu måste jag maxa piano, alltför längesen ajg spelade och imorgon är det sista gången med bergman, det är sorgligt. Han är bra, så bra att malmö opera och musikteater köper honom. Då är man bra.

Om jag tittar åt höger nu så ser jag mitt barn såvandes i sin dockningsstation (den som för övrigt är lite pervo...) Man undrar hur längebatteriet ska behöva laddas, jag blir rastlös. Så mycket väntan och så lite verkstad.

Jag hoppas vi ses snart. and you know it

I mina (iPod)lurar: Magic numbers - Love is just a game


image10



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback