Random dag....

Såhär i studenttid är deti nte så mycket att göra för oss som inte ska ta studenten. Därför började jag inte skolan förrän kvart över 2. Jag sov hela morgonen och var i skolan en timme med peter hernqvist och 6 andra personer. Förutom oss var skolan helt tom. Efter avskedet med peter cyklade jag mig hemmåt och möttes av jh som vill bada. Eller åtminstone dra ner mig i västra hamnen. På vägen bytte vi jukes tändare. Kinesen i tobaksaffären var väldigt på att sälja saker och visa kvalitén på tändarna, visade kataloger och pratade om nånting som ajg inte förstod. Väl i västra hamnen tog jag ett dopp. Träffade Zehan, längesen sist, och njöt av den varma luften och den fina solen som då fortfarande stod högt. Det är sommar nu mina vänner. När jag kom hem åt jag en middag med min familj och linda tråkade ut mig med att berätta om hela sin dag in i minsta detalj, "ja, linda, jag bryr mig verkligen om vem som vann killerbollen på idrotten och vilka som var i vilka lag *gäsp*"  Sen efter lite tid vid datorn med många skratt då jag och jh "arbetade på vårt projektarbete" som involverade kemal och moder theresa, gick jag och jh till coop med love. Eller så långt kom vi egentligen inte. På gården satt nämligen rasmus som bjöd in oss till sin systers student. Hon var glad, vilket man bör. och jag var glad: mycket tårta. Jag och jh stannade kvar ett tag men var mest random snubbar som inte hade så mycekt att säga till hannas släktingar. Istället bestämde vi oss efter ett tag att sticka till gp. Sonander gav oss välförtjänt dricka som skulle göra oss till bättre spelare. Magen brände när vi cyklade till gp. Utanför gick kinesen med uppdragen luva och såg allämnt farlig ut. Han sa att han skulle gå och möta sin mamma, men ajg tror snarare det handlade om en polare som väntade i hans kök.. Efter rundor i battlefield 2(man dog så fort man hunnit spawna) begav vi oss till donken. Jag har fortfarande inte kommit över den omänskliga prishöjningen... jag tvingades köpa vanliga hamburgare, sjukt drygt. det var helt torrt. Osten saknas, men efterm itt löfta att inte köpa cheeseburgare så länge priset är vad det är var jagtvungen.  Vi bestämde oss för att ,istället för att bara klaga, göra nåntign åt saken. På lördag ska vi demonstrera(ain't gonna happen, men en fin tanke) alla som är intresserade får gärna vara med. Jag tänker namnlistor, plakat och arga folkmassor för att ge oss tillbaka vårt käraste tilltugg. På donkens uteservering på gustav adolfs torg i malmö kl 2 en fredagsmorgon är det inte mycket folk, jag och jh satt i en vild diskusion om huruvida is kan släcka eld.. Jag hävdar bestämt att så är inte fallet.. is släcker inte eld, vatten släcker eld. Jag vet att ajg ahr rätt, så försök inte ens. Efter en snabb runda kring amiralen för att titta på dom fulla studenterna sitterj ag här nu och lider av sömnbrist. Imoegon är det fredag och då vet man aldrig vad som händer. I princip är det ju redan sommarlov och imorgon har jag bara engelskan att se fram emot.

Jag får seriöst spel på Paris hilton, eller inte själva paris hilton egentligen, för henne beundrar jag på ett sjukt sätt... Men på att hon redan blivit släppt fårn fängelset. Efter bara 3 dagar.. Inte nog med att hon satt på ett specialfängelse redan. Istället ska hon avtjäna hela straffet med fotboja i sin villa (OMG VILKET HÅRT STRAFF).
http://aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1089081,00.html Dessutom så finns det tydligen Pay-jails i USA, där rika personer kan sitta av eventuella fängelsestraff. Dom är snällare och erbjuder större service. Det är är sjukt. Sjuka sjuka värld. Heliga birgitta behövs!

jag älskar er/göran persson på valdagen 2006 då han bittert fick erkänna sig besegrad

I mina lurar: Lionel richie - All night long (för det påminner mig om när jag var i polen och hälsade på min far)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback