sanningen om lund

När jag får barn så ska jag redan från väldigt tidig ålder lära dom att en diskmaskin och en tvättmaskin är sammasak och att dom fungerar på samma sätt, alltså att disken snurrar runt inne i diskmaskinen. Sen när dom blivit tonåringar, och förhoppningsvis lyckats ta reda på hur det ligger till egentligen ska vi ha ett gott skratt tillsammans på min och min frus/barnens mammas veranda i början av skymningen i juli, medan vi dricker en fin chardonnay(ja, jag ska bjuda mina barn också, dom klarar det , dom är ju trots allt ganska mogna)

Efter jobbet så gick jag hela den långa vägen till johanna. Hon öppnade med en che guevaratröja och vi chillade dillen ett tag.

Jag har fått mina pengar från skolan. 750 kr blev det! trevlig överraskning.


Elton john har börjat spela nu, men jag tror inte jag orkar cykla dit och lyssna.. arbete tär på min arma kropp.

I mina lurar: Taxfree - Nothin' but a fool

image15


föresten, sanningen om lund är att det är byggt av studenter för cyklister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback