skandalen på parken...

kändes som om alla pratade om den stora skandalen på parken ikväll. Man önskar ändå att man åkt i till köpenhamn idag. Eller inte. Efter denna mycket ineffektiva dag tog jag migtillsist till folketspark där jag mötte upp med leo och hans lilla gäng på leos gröna filt. Det var en mysig stämning och det var en härlig känsla när sverige gjorde 1-0, 2-0 ich tilloch med 3-0. Sen skönk däremot stämningen igen när det blev 3-1. 3-2, och 3-3. Sen kom då ögonblicket då sverige fick straff tilldömt sig, och sen bara kaos. Sverige vann med 3-0 tillsist.
Sen tog jag mig oskadd till petter och hans kompisar, bl a sparven och min barndomsvän mia med crew på golden. Golden är sorgligt, däremot tror jag att jag satt brevid liv störmkvist på pangprego, fast det vet jag inte säkert, för henne har jag aldrig sett. Rösten var dock mycket lik. Sen skulle petter till metro och jag och sparven gick till bk. men dom stängde så jag fick äta  min mat ute på gatan. Snopet.  Petter mötte upp oss igen, nu i sällskap med en SSUare från växjö. Han var arg! vilket var lustigt. Jag älskar att debattera med folk, för iomeda tt ajgi nte står för nåntign själv kan jag säga emot alla.

I mina lurar:  Anna ternheim - Lately

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback