back and alive

kuba var ganska amazing. Jag ivll tillbaka, speciellt när jag lyssnar på mina kuba-låtar.. salem al fakir, fibes oh fibes och icke att förglömma säkert!, riktigt najs. min systerk ommer nog skriva mer, så om ni vill veta nåt så får ni läsa där, jag pallar liksom inte .. Det enda dåliga med det är att hon skriver helt lökigt. typ friluffsa och sånt.

nu är jag iafall hemma och har väl anpassa mig rätt bra till detta äckliga klimatet. I måndags spelade love is cheese på mejeriet, det var najs. Synd bara att typ ingen var där och kollade, för det gick faktiskt bra. jag är helt pepp nu på allting, utom den satans samhällsartikeln som snart ska vara inne, jag har fortfarande inte kommit på ett ämne... pappila kommer aga mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback