.....

jag ber ödmjukast om ursäkt för dom "politiska" inläggen den senaste,, det var pappilas svåra uppgift som tvingade mig till det för att undgå barnaga...

To sum up my life:

just nu är jag lite sorgsen och lite sjuk.
Petter är sur, och jag kan inte klandra honom. Men i förrgår ville han ha tillbaka en bok som jag lånade. det är aningen oroväckande. Idag var jag på Musikbörsen och kollade på melodikor/melodikas/melodiker. Dom var fina och inte så fasligt dyra ändå.
Jag var på bio också. Det var mycket trevligt. Jakten på lycka rekomenderas starkt. Jag grät nästan. Om jag inte skulle varit så manlig som jag är skulle det brustit direkt..

Jag lägger till en bild på bojan från i somras. Jag antar att han var låg på cocacola. Det blev bättre efter att han slukat hela 2 litersflaskan han precis köpt.
Bojan med sitt byte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback