ihi

  • (orka att punktlistan ska vara så jobbig, jag fattar inte den)

    jag är glad. Det är soligt, och det mesta går min väg! Den senaste tiden har dock varit mcyket hektiskt.

    för en gångs skulle ska jag göra en punktlista!


  • Helgen började fint med att jag kollade på byxor och "köpte chips" med jh. Haha. Pinsamatste historien någonsin, jag ska aldrig mer sätta min fot på mamma gröhns territorium. Sen åkte jag till Morgans stuga bakom bageriet. Bland hattar och rök gick rasmus kalsonger sönder och vi sjöng om att elen hade somnat.
  • Lördag var jag ganska trött, inte helt omotiverat, men det var fint väder så jag gick en promenad och var skitglad! Typ lyrisk, jag gick och log för mig själv, det var lite sjukt. Sen på kvällen så hängde jag , trött som en get, med till inkost och petri bash. Det var ändå najs fast jag inte drack nästan någonting.(känner mig lite alkis när jag säger så)
  • Söndagen bjöd på övningskörning och en tur till södra sandby. Där var vårfint och ullis ska till florida och göra ett sjukt mäktigt besök på cape canaveral. Sen cyklade jag hem
  • Idag var det måndag och intagningsvecka, så i avsaknad från ensemble stack jag till F&S och tränade ett fint skivstångspass. Sen tillbaka till skolan och nu ikväll var det måndags konsert. Swimming song, och jag hade tydligen det bästa tacket. haha. men nä, det gick ganska bull.

    men wtf. det är bara vår en gång, och man är bara 17 en gång. Så jag är glad!

imorgon är det tandläkaren, hoppas jag får stanna kvar i den mäktiga riskgrupp ett!


Kommentarer
Postat av: ullis

hahah friskis och svettis

2007-03-27 @ 23:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback