helgen 25-27/5 2007

I fredags var det då konsert. Även om jag bara medverkade i stora kören så var jag ändå nervös under hela första akten. Det gick dock överbra. Inga fel, knappt. Och jag blev helt stolt över heleneholm. Efter konserten så begav jag mig och ett par av mina fellowschoolmates, mestadels aklassare till möllan där vi slog oss ner på golden. Timmarna gick och tillslut stängde dem, då hade jag hunnit träffa annamaj på blixtvisit, se Lisa dansana på bordet och diskuera svenska kyrkan med klara. Lisa, vars pappa är typ kapten på ett jättestort fartyg, drog med alla hem till sig där vi fortsatte med våra lustigheter. På vägen trillade vi dock i buskarna x antal gånger och jag har fortfarande sår på mina händer. Men hursom nådde vi tillsist imba lägenheten. Galen. Natten blev morgon och jag tvingades bege mig hem från lisa i expressfart och sen till centralen för tåget till siesta. Jag träffade natalie och a-amanda(8). Men i sista sekund bestämde jag mig för att inte åka med.. Jag mådde inte tiptop och min kära fakir hade redan spelat.. så istället åkte jag med mina föräldrar ut till landet för att rehabiliteras. Jag kände mig nöjd med mitt beslut när jag somnade in till pangprego i baksätet av vår stora saab.  Väl ute ur civilisationen klippte jag gräs och hoppade studsmatta och bara chillade. På kvällen kom också linda ner och vi kollade på departed. Idag åkte jag och linda hem från simrishamn med tåget och köpte blommor på värnhemstorget åt vår kära mor.
Nästa vecka blir nog chill.

 I mina lurar: (snarare på min skärm, quicktime) Anna och David - Close my eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback