imba :S

Jag måste säga att idag var en mycket bra.  Den föregicks av en natt med mycket dunder och brak.  5000 nedslag (källa sydnytt och smhi, asså på riktigt, jag skojar inte) i skåne. Jag vaknade av en knall och att vinden rev och regnet piskade på mitt fönster.  Det varm ycket mysigt faktiskt. Där jag låg och studerade detta väderfenomen. Det var dock synd att det var så varmt och att jag inte kunde öppna mitt fönster på rund av regnet.
Morgonen därpå cyklade jag på min fars cykel(min var redan i skolan eftersom jag åkt buss hem och stött på biljettkontrollanter dagenföra(noah fick böta 700 kr)) Hade trååååkigt ensembleledning, Dagen såg dålig ut. Men den löpte på bra med diskusioner om samhällets ekonomi med azize. Jag fick tillbaka mitt matteprov; 40/42 ¤¤. Jag blev nöjd. Sen samhäll; prov det gick också bra. Sne konspirerade vi endel om frågorna.. om hur jeapordy-pappilan skulle kunna ge oss alla ig. Jag och kajsa cyklade till södervärn, en rolig syn eftersom hon är så liten. Där byttes kajsa mot ullis och vi cyklade ner till havet. Där tappade ajg min glass och fick glitter på mig från ullis'.
Sen satt vi i solen länge.
Precis kom jag hem från en fin löprunda. Den slöfockiga jh cyklade hela tiden brevid mig och drack festis och åt choklad, bara för att störa. Men det var najs.

Imorgon: Sista franskan, Sista Idrotten, Kanske spela tennis kanske bada. Eller ?

I mina lurar: Hello Saferide - Loneliness is not better when you're alone (hellosaferide har tagit sitt namn från en nattbuss som körde hem tjejer till campus från fester när annika studerade i USA. Bussen hette seferide)

Kommentarer
Postat av: Challan

Ullis åker ju typ... NU! snyftiiis

2007-05-30 @ 23:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback