Jag har kommit påå ...

Jag har kommit fram till att jag är en nörd. Och att jag på något sätt också lider av känslomässig stress. Jagm år illa..
Jag har kommit på att jag hatar fredagar. En onödig dag, speciellt eftersom jag börjar så sent, man hinenr inte prata med någon förutom sin klass, och man slutar så sent att alla andra har gått hem...
Jag har kommit på att kärlek bara är jobbigt. Det får mig att må dåligt på insidan
Jag har kommit fram till att jag är royalist. Jag stod och förundrades över pompan och ståten  på stortorget när Danska drottningen sulle komma. Dansk tv direktsänder sånt hela tidne. Varför gör inte vi det?
Jag har kommit på att jagm åste hitta en dejt, eller en kompis till spyxet imroogn.
Jag har kommit på att snart är 2an slut och det är lite jobbigt
Jag har kommit på att jag nog inte kommer komma med i luciatåget, men hoppet finns nog någonstans fortfarande..
Jag har kommit på att jag inte har så bra självförtroende som ajg har, även om detä r ganska bra
Jag har kommit på att jag  är en sån som man läser om som blir lite ledsen på våren.
Jag har kommti på att jag är mänsklig , kanske...

I mina lurar: Fibes oh fibes - Weekend love
Jag har kommit på att den gör mig glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback