så var det då över.


Listan på viktiga saker som kommer och har kommit


  • Gemuprovet och betyget
    Jag fick mvg på både provet och i betyget. Sista gemulektionen för alltid. Sista gången man har marianne mattson och kanske tillcojhmed sista gången man ser henne. HOn ska ju pensioneras nu. Ändå sorgligt.
  • Lucia uttagningen
    uttagningen till Malmö Stads Luciafölje. Jqag blev helt hes efter att ha skrikit hela min håltimme, och det gick inte heller särskilt bra, jag tror jag blev nervös. Sen fick jag ävnta helt länge också , eftersom jag var tvungen att vänta på dom två andra kilalrna som sökt. Annamaj dög tydligen inte. Lite deprimerande att sjunga luciasånger nu. Men jag vil lverkligen komma med. Det vore super!
  • Idrottslektionsledning
    Blev inte av pga det kraftiga regnet.. Istället var vi inne och spelade fotboll och innebandy, det var kul. Men sköt bara allting på framtiden.
  • Nationella prov i matte
    imorgon, jag tror att just nu sitter om inte de flesta, så iafall många 2or och oroar sig över matteB provet imorgn. Jag känner mig dock ganska avslappnad. Jag går efter filosofin att antingen kan man det eller så kan man inte det, och om man inte kan det så är det inte lönt att plugga för det är så mycket så man hinner inte.... Jag hoppas det går bra. Imorgon kanske det uttalandet straffar sig big time!

Det var dom viktiga sakerna i mitt liv.


 I mina lurar: Jan Malmsjö - snurra min jord


glöm inte kolla bilddagboken: onkologen.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback