trollhaj

helgen 11-13/5 2007

Det som verkade bli en skithelg, utan planer blev tillslut väldigt trevlig!
 Fredagen har jag ju redan berättat om. Efter att jag gått och lagt mig 4 på morgonen efter 2001+förklaring
www.kubrick2001.com  vaknade jag typ 8 på lördagsmorgonen av alal små barn på gården och solen, som lyste in genom mitt fönster. Så jag gick upp rätt så tidigt. Halv 12 började linda tjata om att jag skulle följa med till hennes kompisars konfirmation. Den skulel börja kl 12.. Så jag gjorde't. När vi kom dit 3 minuter i tolv. Perfekt i tid. Så nmättes vi av en full kyrka som höll på att avsluta hela konfirmationen.. Inödigt och lite pinsamt. Jag gick ner  på stan och muppade runt. pÅ kvällen åkte jag in till lund och såg spyxet. Det var bra! även om jag nog tyckte det var bättre förra året, så var det väldigt underhållande. Jag gillade Måns' insats. När jag ävl kom hem från lund tog jag mig springandes genom regnet hem till steffi. Där jag tvingades förnedras av hennes serbiska mamma. Ett tragiskt nederlag för sverige och the ark. Men det var ju trots altl hemma hos steffi. Hur skulle det då inte kunan vara trevligt ändå. (blinkblink) Noah och miki var där också. Vid två, då alla tagit sig bort och hem för att sova gjorde jag tvärtom. Och träffade 02.34 jonna uranför hennes lya vid kronprinsen. Vi gick sen en fin promenad. Hon var märkbart påverkad av 2.25 cidern som hon druckit.
Idag har verligen inte mycket hänt. Jag har läst ut den franska boken som jag citerat här undertill. Den var faktiskt bra. Helt djup. Även om jag inte fattade slutet.

Nästa vecka är chill. Vi ses då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback