vad hände med våren?

Det känns som om man blivit tillbakkastad till den vackra men å så last-year hösten 2006. Igårkväll regnade det så mycket att jag var dyngsur redan när jag kom till arena. Någon spelade. Det var dåligt.  Sen hängde jag lite med petter och sparven plus khira med sällskap på golden.
Tidigare på dagen var det dansföreställning i aulan. Första delen var mycket trevlig. Andra delen var inte lika kul. Don't get me wrong. Dom var säkert jätteduktiga, men det var lite långt och jag tror jag somnade minst två gånger.
Det känns som jag går bakåt och inte frammåt. Och på så vis är det kanske ganska lägligt att det är höst igen. Jag tor inte jag kan nå mina mål, även om jag kämpar, och vad är det då för mening.
Fast å andra sidan, vad är viktigast. Målet eller the game?


I mina lurar: Pojke på månen - Rickard Wolf(som förra veckan tillkännagav sitt giftemål med en 19årig jimmy jansson kopia, enligt ryktet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback