Zaar's comeback

Imorswe fick jag ett infall, en lust, att skriva nånting på en blogg.  att göra ett avtryck av min samtid och efterlämna nånting till min framtid. Men inte då.. blogger hade flyttat min blogg, så jag var tvungen att maila till kundtjänsten och allt möjligt. Nu har jag fått bytt lösenord, men lusten är borta.

Jag och noah tappade om vårt vin idag. Den tredje satsen i livet. Den var rätt god. Nu ligger mina flaskor i ugnen och kurerar sig.

Kollade på Sas hemsida, det är gör billigt att flyga till svalbard, man kanske skulle göra slag i saken.

Denhär mannen föreläste i tre timmar för mig idag. Det handlade om retorik, men egentlgien fick han nog itne så mycekt sagt. han var inte så övertygande själv. Den första retorikprofessorn i lund på 200 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback